חשיבות זמן שהייה באתר אינטרנט

מדי יום אנו נכנסים אל רשת האינטרנט בחיפוש אחר בילויים חברתיים, מידע ועסקים שונים, אם ננסה לבחון כמה זמן אנו מבלים בכל אתר ואתר בוודאי נגלה שהתשובה לכך היא אינה חד משמעית, מחקרים מראים שככל שהגולש יבלה יותר זמן באתר אזי הסיכוי להשלמת עסקה בהצלחה עולה. אם כך אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני בעלי אתרים היא היכולת לגרום לגולש לא רק להגיע אל האתר אלא גם לקבל ממנו את השירותים אותם הוא מציע.
אם ניקח את עצמנו לשם דוגמא נלמד שאנו נוהגים לגלוש באתר אינטרנט בין חמש לעשר שניות טרם קבלת ההחלטה האם להמשיך לאתר הבא או להישאר באתר הנבחר, בעלי עסקים המודעים לנושא זה פועלים רבות בשביל להשאיר את הגולשים זמן רב ככל הניתן ברשת האינטרנט.

כל הזכויות שמורות לאתר תמונות מעסקים