מטרת האתר

המהפכה הוירטואלית הכניסה כמה שינויים חשובים בחיינו, כאשר השינוי החשוב ביותר טמון בהפיכתנו לצרכנים נבונים יותר.
כעת, לפני שאנחנו רוכשים מוצר מסוים, אנו נוהגים לקרוא אודותיו ביקורות והמלצות ואפילו מבקשים לדעת מראש כיצד נראה בית העסק שבו הוא נמכר.
כן, מסתבר שהיום אפשר לברר לא רק את כל האינפורמציה הנדרשת לגבי המוצר, אלא גם לקבל תמונת מצב לגבי בית העסק כולו, על מנת שנחליט האם נרצה להפוך ללקוחותיו או לא.
במקום לדלות קטעי אינפורמציה מאתרים שונים, אתר 'תמונות מעסקים' מרכז במקום אחד תמונות חדות וברורות של בתי העסק הפופולאריים בישראל.
כעת אין צורך לבצע חיפושים וירטואליים נרחבים אלא באמצעות ביקור אחד באתר ניתן לקבל גישה לכל התמונות הדרושות.
באמצעות התמונות הללו ניתן לגבש לא רק את הרושם הראשוני אודות בית העסק עוד בטרם כף רגלנו דרכה בו- אלא לשתף את התמונות עם מכרים וחברים ולשאול לדעתם.
האינפורמציה הזו והמענה הוויזואלי הם יקרי ערך, שכן הם מאפשרים לנו לגשת לבית העסק מוכנים וערוכים, מבלי להרגיש מופתעים במעמד ההיכרות הראשונית.
לעתים אלמנט ההפתעה והלחץ, הם אלו שדוחפים אותנו לביצוע רכישות לא נבונות.

Leave a Reply